Då har vi avklarat två fantastiska dagar på Mantorp Park! Sol, härlig körning och bra stämning i depån och jag hoppas vi ses igen 2027! och med det sagt så går redan idag att boka dagarna för 2027 på https://stensbytrackdays.se/boka/
Framöver kommer all information att finnas på Stensbytrackdays.se och Stensby-Racing.se blir enbart “Roadracing bloggen” om träningar, tävlingar och andra roliga MC äventyr 😉
Fotograf Crownfield var på plats
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1468973295034968&type=3
Fotograf Leif Daremo var på plats, omm du vill använda någon bild så swisha gärna Leif 070-560 03 71
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.26853266887705873&type=3
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.26853317607700801&type=3
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.26853361791029716&type=3


Bli först med att kommentera